Produsele pot fi returnate în termen de
14 de zile de la data primirii comenzii. Pentru a declara un retur, completați formularul online.
De acest formular pot beneficia toți clienții care dețin un cont online înregistrat în magazinul nostru, dar și cei care nu dețin. Clienții înregistrați au acces la toată lista de comenzi efectuate, în vreme ce cei neînregistrați, după completarea adresei de e-mail și a numărului comenzii, vor vedea doar datele ei.
Selectați produsul pe care doriți să-l returnați, după care marcați pe listă tipul solicitării și motivul returului (nu e obligatoriu, însă vom fi recunoscători dacă îl furnizați). În cazul în care comanda a fost achitată la livrare, asigurați-vă că furnizați datele de cont necesare pentru a putea efectua rambursarea banilor. La sfârșit, aprobați returul.
Rețineți! Produsele trebuie trimise înapoi în ambalajul lor original (folie sau cutie, cu codurile de bare aferente) și cu etichetele de pe el intacte. Dacă nu îl aveți, imprimați, completați și puneți formularul de retur în coletul cu produsul pe care doriți să îl înapoiați. Acest lucru va ajuta la identificarea produsului returnat.
Adresa de returnare:
Paxy – pentru magazinul renee
Tel. 0723 362 596
Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier)
loc. Oradea, 410554
jud. Bihor, România
Atenţie! renee nu acceptă coletele trimise cu plata la destinatar(pe cheltuiala magazinului). Astfel de colete vor fi refuzate și returnate în mod automat clientului.
Magazinul va transfera clientului banii pentru retur în cont sau pe card în termen de
14 zile calendaristice de la primirea și acceptarea returului în depozitul din Polonia. Dacă returul a fost declarat online și coletul de retur a fost trimis fără întârziere (nu mai târziu de următoarea zi lucrătoare după înregistrarea online) la adresa din Oradea, timpul de returnare a banilor va fi calculat din momentul înregistrării retragerii din contract. Pentru bunurile returnate ulterior următoarei zile lucrătoare (ce succede momentul retragerii din contract prin înregistrarea online a returului), termenul de returnare a banilor se calculează din momentul înregistrării și acceptării returului în depozitul vânzătorului din Polonia (Marysin). Dacă plata pentru comandă a fost realizată online, în avans, rambursarea banilor către client se va face automat, în același mod (pe cardul din care a fost achitată comanda). Dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier (ramburs), clientul în mod obligatoriu trebuie să furnizeze un număr de cont (online, în momentul înregistrării returului sau pe formularul de retur, dacă nu va iniția returul online). În acest cont renee va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către renee).