Lichidare de stoc -10% cu reneegirls club cod: LAST
Căutare după imagine

Plăți

Plata
Pentru a putea plăti comanda, clientul poate folosi metodele de plată de mai jos, care sunt disponibile pe pagina noastră, în secțiunea dedicată ”Metode de plată”.
- prin intermediul PayU (card bancar Visa, Mastercard);
- plată amânată PayPo - aplicabilă comenzilor cu o valoare minimă de 50 de lei (comandați acum, primiți produsele și achitați comanda către PayPo în termen de 30 de zile)
- plata la livrare prin intermediul curierului (ramburs).
Durata plății depinde de modalitatea aleasă pentru achitarea comenzii:
- dacă alegeți PayU, plata trebuie realizată imediat. În cazul în care operațiunea de plată nu a reușit, rezervarea pentru produsele selectate nu se execută. Sistemul nostru anulează tranzacția, iar clientul are posibilitatea de a reîncerca să plaseze comanda. Atenție: produsele alese au fost salvate în coșul de pe dispozitivul și browserul folosit în momentul încercării plasării comenzii, care nu a fost încheiată cu succes. Pentru a le regăsi, clientul nu trebuie să le schimbe, de ex. să încerce să plaseze o comandă (care a eșuat în timpul utilizării telefonului mobil) folosind de data aceasta computerul. Doar clienții care dețin cont pe www.renee.com.ro, pot reface comanda de pe toate dispozitivele pe care sunt logați, pentru că pot fi identificați și coșul menținut indiferent de dispozitivul folosit. Rețineți, de asemenea, că PayU trebuie să vă confirme destul de rapid (pană în 2 minute) succesul tranzacției, printr-un e-mail. Rar, se poate întâmpla ca acest timp să fie mult mai lung, de până la 24 de ore. Dacă întâmpinați orice fel de probleme legate de tranzacția PayU sau soldul contului dvs. ca urmare a unei tranzacții PayU eșuate, luați legătura cu ei la: https://romania.payu.com/contacteaza-ne/ Nu vă faceți griji, banii dvs. sunt în siguranță.
- dacă alegeți metoda de plată la livrare (ramburs), trebuie să achitați comanda direct curierului, în momentul ridicării ei.Vă recomandăm să aveți pregătită suma exactă.
- în cazul în care alegeți plata amânată PayPo (aplicabilă comenzilor cu o valoare minimă de 50 de lei), aceștia achită comanda către magazin după verificarea pozitivă a datelor dumneavoastră. Comanda vă este livrată. Dacă păstrați toată comanda, aveți la dispoziție 30 de zile din momentul plasării comenzii pentru a returna firmei PayPo banii plătiți de ei pentru comandă. Dacă returnați parte in comandă în decursul celor 14 zile prevăzute, soldul PayPo va fi actualizat și veți achita firmei PayPo doar suma pentru produsele păstrate (precum și costurile de livrare, dacă a fost cazul). Detaliile pentru plata comenzii sunt trimise prin e-mail după plasarea comenzii.
Atunci când un client alege metoda de plată ”PayU”, poate efectua plata în mod rapid prin intermediul unui card bancar. După efectuarea comenzii, clientul este redirecționat către plata PayU, iar datele sunt generate automat. Nu este necesar un cont bancar ca în cazul transferului bancar tradițional sau prin mandat poștal (modalități de plată pe care www.renee.com.ro nu le oferă).

În cazul în care clientul alege plata amânată (aplicabilă comenzilor cu o valoare minimă de 50 de lei), firma PayPo achită comanda către magazin după verificarea pozitivă a datelor clientului. Comanda este livrată, iar clientul are la dispoziție 30 de zile din momentul plasării comenzii pentru a returna firmei PayPo banii plătiți de ei pentru comandă. Detaliile pentru plata comenzii sunt trimise prin e-mail după plasarea comenzii.
Plata cu cardul prin intermediul agentului curier la momentul ridicării comenzii este posibilă în cazul firmelor FAN Courier și Cargus. Comenzile livrate prin Sameday easybox pot fi achitate doar cu cardul.
În cazul în care intervine o problemă în momentul efectuării plății, aveți posibilitatea de a reface comanda. Produsele alese de către dvs. vor aștepta în coșul de cumpărături. În caz că vor interveni și alte probleme, vă rugăm să contactați PayU la https://romania.payu.com/contacteaza-ne/ În caz de întrebări și indicații, Departamentul de Relații Clienți renee vă stă la dispoziție pentru contact telefonic la +40 31 222 17 57, prin e-mail (info@renee.com.ro) sau prin intermediul formularului de contact disponibil pe site-ul nostru.
Factura este trimisă sub formă electronică, în format pdf, ca și atașament la e-mailul care confirmă expedierea coletului. Formularul de retur este și el atașat la acest e-mail. În plus, factura și formularul de retur pot fi descărcate din contul clientului, fiind disponibile în fila "Contul meu -> Comenzile mele -> Detalii".
PayPo este o metodă de plată aplicabilă comenzilor cu o valoare minimă de 50 de lei, care vă permite să amânați plata pentru cumpărături cu 30 de zile.

Comenzile sunt preluate pentru procesare numai după ce datele dumneavoastră au fost verificate de către PayPo cu succes.

În timpul procesului de plată, pentru prima dată când alegeți metoda de plată amânată, este necesar să furnizați firmei PayPo codul numeric personal, un număr de telefon valid si adresă de e-mail activă. Ulterior, după o verificare pozitivă a datelor – care trebuie confirmată printr-un cod SMS primit de la PayPo – aceștia vor achita comanda în locul dumneavoastră. Verificarea poate dura câteva secunde. Pentru următoarele comenzi, verificarea va fi mult mai scurtă și veți putea confirma tranzacția cu SMS-ul primit de la PayPo.
Informațiile despre plată, împreună cu datele necesare pentru efectuarea transferului bancar, vor fi trimise prin e-mail de către PayPo. De asemena, în contul dvs. PayPo veți avea informații cu privire la sold, termenul de plată și limita de credit (care poate crește în timp, ceea ce vă va permite să faceți mai multe achiziții).

După plasarea comenzii, veți putea efectua plata pentru comandă în termen de 30 de zile, fără costuri suplimentare, către firma PayPo (le restituiți suma plătită de ei magazinului nostru în numele dumneavoastră). Dacă nu reușiți să achitați în cele 30 de zile disponibile, după acest termen, sistemul PayPo împarte plata în 4 rate convenabile, pe care le puteți achita în intervalul de timp specificat în contul dvs. PayPo.
Toate informațiile privind acceptarea tranzacției prin PayPo sunt afișate pe ecranul monitorului sau telefonului în timpul procesului de plată.
În momentul în care doriți să achitați prin intermediul PayPo, veți primi de la ei un SMS cu un cod de verificare, pe care trebuie să îl introduceți în câmpul dedicat din panoul lor și să îl confirmați.
După confirmarea plății, PayPo vă va trimite prin e-mail un mesaj care conține accesul la soldul dvs. PayPo, ce trebuie achitat în termen de 30 de zile de la data achiziției.
Dacă nu primiți aceste informații, înseamnă că tranzacția a fost respinsă de PayPo. În acest caz, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor introduse și să încercați să plasați din nou comanda.
Rețineți: dacă ați atins limita de credit prevăzută de PayPo (pe care o puteți verifica în contul dvs. PayPo, din cauză achizițiilor anterioare, va trebui întâi să achitați parte din sold și apoi veți putea plasa alte comenzi).
Motivul respingerii tranzacției poate varia (de exemplu, date de adresă incorecte, datorii neachitate în PayPo sau suma comenzii prea mare) și ar trebui să fie afișat în momentul în care se comunică imposibilitatea finalizării achiziției.
În astfel de situații, vă recomandăm să verificați corectitudinea datelor introduse sau să alegeți o altă metodă de plată pentru finalizarea comenzii.
Pentru informații detaliate privind motivul eșecului plății, vă puteți adresa PayPo la: https://PayPo.ro/p/contact/ , unde consultanții vor putea soluționa problema.
Suma datorată PayPo pentru comenzi achitate de ei în numele dvs. o puteți achita prin transfer bancar sau cu un card de plată.
Numărul contului pentru plată este trimis prin e-mail de către PayPo, odată cu confirmarea comenzii.

PayPo oferă un panou al clientului, utilizarea căruia este opțională, dar recomandată. În acest panou veți găsi toate informațiile importante, inclusiv:
- Data limită de plată (30 de zile de la tranzacție)
- Posibilitatea de a împărți plata în 4 rate convenabile după termenul de amânare, cu detalii complete privind valoarea ratelor
- Opțiuni de plată: date pentru transfer bancar tradițional sau plata prin card bancar
- Valoarea limită a creditului disponibil
Modificările comenzii, indiferent de metoda de plată aleasă, se pot efectua momentan doar prin contactarea Departamentului de Relații Clienți, fie prin telefon, e-mail sau prin formularul de contact de pe site.

Vă rugăm să ne contactați, iar consultantul nostru va verifica stadiul actual al comenzii dumneavoastră și va confirma posibilitatea de a face modificări (de exemplu, schimbarea adresei de livrare sau a produsului).
PayPo nu retrimite codurile de confirmare a comenzii. Dacă nu primiți codul, va trebui să plasați o nouă comandă, folosind coșul salvat, și să verificați cu atenție corectitudinea numărului de telefon mobil furnizat.
Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați PayPo la: https://PayPo.ro/p/contact/ unde consultanții PayPo vă stau la dispoziție.
Modalitatea de anulare a unei comenzi cu plata PayPo este identică cu cea pentru o comandă cu o metodă de plată obișnuită. În acest caz, vă rugăm să contactați consultanții noștri (telefon, e-mail sau formularul de contact). Când ne contactați, vă rugăm să furnizați numărul comenzii pe care doriți să o anulați. Clienții care dețin un cont pe site-ul nostru pot anula comanda singuri, accesând secțiunea „Contul meu – Comenzile mele”, unde pot selecta detaliile comenzii respective și utiliza butonul „Anulați comanda”.
Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului. Pentru a efectua returul, vă rugăm să urmați instrucțiunile disponibile la: https://www.renee.com.ro/order-returns/authorize

În cazul în care comanda a fost deja achitată de client, PayPo va rambursa suma în maxim 14 zile de la data primirii coletului cu returul la Centrul Logistic al magazinului online renee. Rambursarea se va efectua în același mod în care a fost efectuată plata.

În cazul unui retur când comanda nu a fost încă plătită, valoarea de plătit pentru aceasta va fi redusă în funcție de valoarea produsului returnat sau, dacă întreaga comandă a fost returnată, serviciul PayPo va modifica soldul cu valoarea produselor și costul celei mai ieftine metode de livrare disponibilă în magazinul nostru în momentul plasării comenzii.

PayPo va trimite, de asemenea, o notificare prin e-mail cu sumarul returului efectuat.

Notă: Magazinul renee.com.ro nu acceptă colete retur trimise prin curier cu plata la livrare și nu este responsabil pentru costurile asociate cu astfel de colete.
Produsele achitate cu PayPo se reclamă în același mod ca și produsele plătite cu cardul sau la livrare. Toate detaliile despre cum să reclamați un produs sunt disponibile aici: https://www.renee.com.ro/order-returns/authorize
Notificările sunt trimise prin e-mail și SMS de către PayPo:
- Cu 3 zile înainte de termenul de plată,
- În ziua plății,
- La 3 și 7 zile după termenul de plată.

De asemenea, puteți verifica aceste informații în orice moment în propriul cont de client PayPo.
Schimbul produselor achitate prin PayPo se desfășoară identic cu cel al produselor plătite prin PayU sau la livrare. Detalii suplimentare se găsesc în secțiunea „Schimb” disponibilă sub linkul: https://www.renee.com.ro/order-returns/authorize
După 30 de zile, suma comenzii este împărțită automat în 4 rate. Clientul poate achita oricând rata scadentă sau întreaga sumă a comenzii. Toate informațiile sunt în emailul de la PayPo, precum si în contul de client PayPo.
PayPo poate fi contactat telefonic la numărul 0312 294 746, precum și prin e-mail la: info@PayPo.ro
Serviciul lor de Clienți vă stă la dispoziție de luni până vineri, între orele 08:00 – 18: 00.

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale
Lăsați un mesaj